Toimitus- ja palautusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 1.8.2021 alkaen.

Verkkokauppa
Repechage Finland
Vase 7-1
10125 Tallinn, Viro
info@repechagebeauty.com
www.repechage.fi
Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen
Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat
Maksupalveluna toimii Montonio Finance OÜ, jonka kautta maksuvaihtoehtoina korttimaksu ja verkkopankkimaksut.

Tilaus- ja maksuvahvistus
Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:
Repechage Finland/ Beauty Treasure OÜ
Vase 7-1
10125 Tallinn
info@repechagebeauty.com
www.repechage.fi

Toimitustavat ja -kulut
Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut. Esitämme ostoskorissa arvion tulevista toimituskuluista ensisijaisen käytössä olevan toimitustavan mukaan. Tarkat toimituskulut näet valittuasi tilaukselle haluamasi maksu- ja toimitustavat. Käytössä olevat toimitustavat riippuvat ostoskorin sisällöstä ja yhteispainosta. Voit valita kassalla käytössä olevista toimitustavoista sinulle parhaiten sopivan vaihtoehdon jonka yhteydessä tarkka toimituskulu on esitetty.
Toimitamme Suomeen, Viroon, Latviaan, Liettuaan sekä Ruotsiin.

Toimitusaika
Yleisimmät toimitusaikamme Suomeen vaihtelevat tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita ja ilmoitamme myös mahdollisista viivästyksistä teille välittömästi tilaamisen jälkeen.
Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot
Palautusoikeus
Asiakkaalla on Suomen kuluttajansuojalain mukainen 14 päivän vaihto-ja palautusoikeus. Koskee vain alkuperäispakkauksessa olevia käyttämättömiä, vahingoittumattomia ja myyntikelpoisia tuotteita.
Halutessasi palauttaa tai vaihtaa tuotteita, ota ensin yhteyttä meihin sähköpostitse info@repechagebeauty.com
Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi asiakkaan on ilmoitettava meille päätöksestänne peruuttaa sopimus yksiselitteisellä tavalla (sähköpostilla).

Palautuksen vaikutukset
Jos peruutatte tämän sopimuksen, palautamme teille kaikki teiltä saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset (paitsi lisäkustannukset, jos olette valinneet tarjoamastamme edullisimmasta vakiotoimitustavasta poikkeavan toimitustavan), jos palautus saapuu viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen saatuamme. Suoritamme palautuksen samalla maksutavalla, jota olette käyttäneet alkuperäisessä liiketoimessa sekä siten, ettei teille ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.
Teidän on lähetettävä palautettavat tuotteet takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetätte tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Lunastamaton paketti
Lunastamatta jättäminen ei vastaa normaalia palautusta tai peruutusta. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, pidätämme oikeuden periä toimituskulut.

Ongelmatilanteet
Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti Palautusehdot-kohdassa mainittuun osoitteeseen.

Mainitsethan yhteydenotossa:
1) Ostajan nimi ja yhteystiedot
2) Reklamaation esittämisen päivämäärä
3) Tuotteen virhe
4) Verkkokaupalle esitettävä vaatimus
5) Kopio oston kuitista tai maksun vahvistuksesta.

Verkkokauppa vastaa ostajan reklamaatioon kirjallisesti 15 päivän sisällä. Mikäli tämä ei ole mahdollista, antaa Verkkokaupan edustaja siitä kirjallisen selityksen Ostajalle ja tiedottaa, milloin vastaus lähetään.

Verkkokauppa ei ole vastuussa tuotteen puutteista, jotka ovat aiheutuneet tilauksen toimituksen ja vastaanoton jälkeen.

Mikäli Verkkokaupasta ostetulla tuotteella on puute, josta Verkkokauppa on vastuussa, korvaa Verkkokauppa puutteen uudella tuotteella. Mikäli tuotteen korvaaminen ei ole mahdollista, palauttaa Verkkokauppa Ostajalle myyntisopimuksessa aiheutuneet kustannukset.

Riidanratkaisu
Osapuolten on pyrittävä ratkaisemaan mahdolliset riidat ensisijaisesti neuvotteluteitse keskenään. Kuluttajana voit kuitenkin aina viedä mahdollisen riitaisuuden kuluttajariitalautakunnan ratkaistavaksi. Ennen asian viemistä kuluttajariitalautakunnan käsittelyyn, kuluttajan tulee olla yhteydessä kuluttajaneuvontaan. Kuluttajaneuvonnan verkko-osoite on www.kuluttajaneuvonta.fi. Voit ottaa yhteyttä kuluttajariitalautakuntaan heidän verkkosivujensa kautta www.kuluttajariita.fi tai postitse:

Kuluttajariitalautakunta
Hämeentie 3, PL 306
00531 Helsinki

Osapuolet asiassa ovat myyjä, eli Gigantti tai Partneri, sekä Ostaja. Kaikki riidat on ratkaistava Suomen lainsäädännön mukaisesti. Mikäli asiaa joudutaan käsittelemään tuomioistuimessa, se ratkaistaan siinä käräjäoikeudessa, jonka tuomiopiirissä Sinulla on kotipaikka tai vakituinen asuinpaikka.
Kuluttajalla on myös mahdollisuus käyttää EU-komission laatimaa verkkovälitteistä riidanratkaisualustaa, ODR-foorumia (https://ec.europa.eu/consumers/odr) tapauksen käsittelyssä.

Shopping Cart
Scroll to Top